meryembrl Kızlar kızım 10 aylık ve dısarda bile hareketli bir bebek. Astronot mont denedik lcwden ama baya sıkıldı içinde hareketlerini kısıtladı. Diger normal montlarda da üşür diye korkuyorum. Sizce astronot alsam pişman olur muyuuum?
Deletedmom414 meryembrl bence popoyuda örten uzun montlardan al. Astronot hareketli bebeklere hiç rahat olmaz
Giraysmom20 meryembrl ebebeğe çok güzel uzun kabanlar gelmiş bebekler için bence sitesinden bir bakın ben canlı gördüm eğer bir kısa bir tane astronot mont almasaydım onu alacaktım
Hunilianne meryembrl ben de astronot düşünüyorum ama kararsızım bakmaya daha yürümüyor normal montlarla üşümez mi hiç bilmiyom ?
Deletedmom_50 meryembrl zara’dan aldım daha yeni. Giydiremedim henüz izmir kışa girmedi daha ama çok beğendim. Kul tüyü şişme mont, çok korunaklı, üşüyeceğini düşünmüyorum hiç. Güzel modeller var, bir vakın isterseniz
meryembrl Deletedmom414 bulabilir miyim acaba öylelerinden 🤔 bi de sizce şişme mont mu alsam yoksa böyle peluş tarzı mı
Deletedmom414 meryembrl peluş tarzı bence sıcak tutmaz. Mont alınmalı şişme. Lcw hm bak derim orda oluyor dediğim tarzlar
Yaseminvargeloglu meryembrl oshkosh,zara,hm bu markaların montları var bizde biri astronot ikisi hafif uzun cok memnunuz rahat ediyor,bakabilirsiniz☺️
meryembrl Hunilianne yürümüyor benimki de ama tutunup kalkıyo ve hareketli hiç rahat etmez diye düşündüm
Sevgilimmm meryembrl bennde civilden astronot mont aldım ama giydirmesi zor oldu kalıbı dar olduğu için kolu bile zor girdi. Ben de iade ettim LCW den normal mont aldım.
Deletedmom_50 meryembrl 450 civarıydı sanırım, baya başarılı ama, hiç üşütmez. sitesinden bütün modellere erişebilirsiniz.
Deletedmom5 meryembrl ben oğluma bunu aldım dokusu o kadar yumuşak ve rahat ki ☺️ Astronot tulum biraz sıkar bunaltır gibi geldi bana bilemedim
Mom091 meryembrl geçen yıl zaradan almıştım. Çok memnun kaldım. Zaten kış vakti insan korkuyor dışarı çıkmaya üşür diye. E şimdi virüste var. Bu yıl https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/3955789/661068 bu monttan aldım. Arka kısmı daha uzun. Kalçasını örter saha sıcak tutar diye düşündüm. İsterseniz bir bakın
Mommy_ meryembrl Hm de welsoft tulumlar oluyor. Onların oğluma göre büyük bedenini alıp astronot gibi kullanmıştım ben. Hem kaba olmadığı için rahat hareket etti, hem de sıcacık duruyordu içinde tavsiye ederim