Ikrabebek Bu mamayı nasıl tatlandırıyosunuz. Kızım 5 aylık oldu ve artık tadını biliyo galiba içmek istemiyor
pelinsss Ikrabebek Alerji maması ne kullanıyorsunuz ? Doktor bize aptamil ha verdi ama hiç bir yerde bulamıyorum. Süt alerjisi var sanırım bizde
Mlsakz Ikrabebek vanilya tozu değil ama şurubu bende tozu kattım doktor yoz olmaz şurubu demişti İnternetten araştır bakalım illa ki vardır
Ikrabebek Eslemmomy böyle şeylerde internete güvenemiyorum ki. Tecrübeli alan biri varsa öyle alabilirim. Vanilya tozu diye ne gönderirler kim bilir
Eslemmomy Ikrabebek her yerden değil de güvenilir sitelerden bakabilirsin bence bende her yere güvenmem ama isim yapmış sitelerde de sahtekarlık olmaz diye düşünüyorum ama dediğin gibi haklısın eczanelerde var mıdır ki bizde de alerji şüphesi var umarım mamaya başlamayız başlarsak da aklımda olsun diye okudum postunuzu
Drindniz Benim kızım hiç bi şekilde içmedi direk çıkardı ne vanilya ne havalandırma ne de pekmez fayda etti
Aren07 Hayfene sitesinden almıştım ben vanilya özutü,doğal icerikliydi.starbuckstakiler yada migrostakiler katkılı oluyor
Eslemmomy Ikrabebek biliyorum kuzenim bebeği için uzun yıllar kullandı Allah yardımcınız olsun insaAllah
Mlsakz pelinsss canım o mamalar bulunmaz alerji maması onu Bi eczaneye verip reçeteyi onlar getiriyorlar size haber veriyorlar