ikizannesi2 Günde 2 ek gıda öğünü sabah ve akşam diye veriyorum haricinde mama saatlerini uzattım o istedkfi zaman veriyorum,kilosu ilerde çünkü, mide çay bardağı kadar zaten gramajla değil mantık hesabı yapıyorum, doğduğu an zaten istemiyor fazlasını yada doymadı mesela o ne kadar isterse,