Kızım 7 ay 4 günlük. 2 ayı geçti gece uyku yok. Yarım saatte,ya da saat başı ağlayarak,mizlanarak uyaniyo. Memeye yatmadan,emmeden geri asla uyumuyor. Sanki hiç uyumamış gibi kalkıp oturuyor. Yanıma alıyorum bütün yatağı yarı uyur yarı uyanık sürüne sürüne geziyor en son kalkıp oturuyor yine. Delirmek uzereyim artık,aklım beynim bulanmaya başladı. Kasımda iş başı yapicam nasıl idare edeceğimi bilmiyorum. Var mı bu durumda olan ?