Mom4775 Hep aynı şeyleri yiyor omletten falan sıkıldı. Yani açıkçası hep sağlıklı kahvaltı yapıyor. Biz yerken arada patates verince de bayılıyor. Şimdi ona özel bi tane kızartsam ne olur acaba?1.5 yaşında.
Baby_Mila Mom4775 kızartmada zeytinyağı kullanırsanız arada değişiklik olsun diye verebilirsiniz hamileyken bile yedik sonuçta 😊
Dmt-01 Mom4775 ben zeytinyağı sürüp tost makinesinde yapıyorum instagramda bi sayfada görmüştüm bayılıyo dün kabak denedim onuda çok sevdi
izmirliannee Mom4775 benim ki 9 ayi yeni bitirdi veriyorum ben icini veriyorum sert kısmını vermiyorum pure yer gibi oluyor yani
Mom4775 Baby_Mila bilmediğim için soruyorum hiç yapmadım,zeytinyağında oluyor mu kızartma? Yanmıyor mu yağ?
Baby_Mila Mom4775 yok canım yanmaz az bi yağ koy ona özel bi kerelik kullan birde patatesleri zeytinyağına bulayıp fırında da pişirebilirsin
drn5410 Mom4775 bebeğim daha 2 ay 23 günlük soruna cevabı bilmiyorum ancak zeytinyağı ayçiçek yağına göre daha zor yanan bir yağ ben hep zeytinyağında kızartma yaparım çok daha lezzetli oluyor az yağda 🤭
Melekannesi27 Mom4775 bizim burda herşeyi zeytin yağıyla yaparlar zeytin yağında kızarinca çok daha güzel olur
Mom4775 izmirliannee benimki çıtırlara bayılıyor 😂 ama hep tadımlık verdim bugün ona özel yapmak istedim 🙏🏼
yakaignesininannesi Mom4775 benim oğlum 1 yaşında haftada bir pazar günleri babasında evde oluyor malum herşey hazırlanıyor kahvaltıya o gün, bende veriyorum patates kızartması, deli oluyor yemek için:)
Tgce16 Mom4775 fırında yapsanız belki daha iyi olur yada patates tost falan oluyor tost makinesinde belki daha sağlıklı olur
Purelove Mom4775 yaglayip firina atabilirsiniz kizartma gibi oluyor. Hep ayni seylerden sıkılıyorlar degisiklik olur ☺️
Asafeymeninannesi Mom4775 Kızartır dibine koyarım. Kızartmadığım zamanlar çocukta yoksunluk oluşur anne patteşşş der ☺️
Dmt-01 Mom4775 tost şeklinde değil aslında yine kızartma gibi oluyo sadece yağlıyorum halka halka doğrayıp sonra pişiriyorum yağlı kağıt koyuyorum ama tost makinesinin içine nolur nolmaz benim kızım çok seviyor hatta şimdi yine yaptım yiyo maşallah ama demekki daha farklı tatlar arıyo sizinki🥰