Ebrareylulll Kızlar bebeğim çok kötü öksürüyor Dr götürdüm hiç bir şey Yok dedi sadece zatiden damla verdi ve balgamlı gibi ama balgam çıkaramıyor ters çevirip sırtına yukarıdan aşağı vuruyorum ama yok ne yapabilirim başka lütfen yardım
Baby_Mila Ebrareylulll benim bebeğim 4 buçuk aylıktı alerjiye bağlı öksürük balgam olmuştu doktor ıhlamur verebilirsin demişti neden olmuş öksürük bilgi verdimi
Linaguven Ebrareylulll reflusu olabilir mi bizimkide oksuruyordu su veriyordum ve dik tutsrdim rahatlardir tabi reflusu olduğu içinmiş bizimkinin.
Ebrareylulll Baby_Mila yok kuzum yok hiç bir şey yok dedi damla yazdı i danladada 2 yaş üstü yazıyı ve kullanan lar uyku yapıyi korkma fln dedi kullanamadim ama baktım evladım kötüleşiyor gece verdim damlayı
Baby_Mila Ebrareylulll ventolin kullanmıştık biz hava şeklinde verdik birde sürekli burnunu aç annesi serum fizyolojik ile
Ebrareylulll Linaguven sanmıyorum kuzum ya çok kusması yok fazlasını çıkarır şekilde kusuyor bide daha önce yoktu 1 haftadır başladı öksürük ve burun akıntısı memleketimize gitmiştik orda oldu ama azdi şuan kötüleşti
Linaguven Ebrareylulll canım bı başka doktorda göster eğer öyle kotulestiyse hepimiz bı yorum yaparız yine bı doktor tekrar görsün o halde gerçi çoğunlukla ateşi yoksa bol bol emzirin diyorlar ama için rahat eder en azından bı göstermekte fayda var bence en iyisini sen bilirsin annesi olarak… Şifa olsun insallah bir an önce…