izmirliannee Kizlar 9uncu ay aşısı olan var mi ? Yan etkisi oldu mu internetten baktigimda motor sistemini bozabiliyor diyor pençe el olabiliyormus vs , aşıyı yaptırıcam tabiki ama sadece yan etki goren oldu mu diye merak ettim
izmirliannee Aymiraaa 9 aylikmisiniz sizi de cagirdilar mi ? Normalde 12inci ayda vuruluyormus ama kızamik arttigi icin bu aya da eklemişler
Aymiraaa izmirliannee 8 aylık 1 ayımız kaldı eğer listeye eklendiyse tabiki yaptırmalıyız arar sağlık ocağındaki ebe
adasaripapatya izmirliannee biz yaptırdık geçen cumaydı ateş falan olmadı sadece kafasında saçının altında sivilce tarzında birşey gördüm internette yan etkisi olduğu birkaç gün içinde geçeceği yazıyor onun haricinde huysuzluk ağrı vs hiç olmadı bebeğimde süt alerjisi var korkarak yaptırdım ama çok şükür birşey yaşamadık inşallah yaşamayız da
izmirliannee adasaripapatya bizimde diş donemimiz hafiften atesi çıkıyor arada niyeyse bi endise ettim , insallah bizde sorunsuz atlatiriz tesekkur ederim
Kuroneko Ben yaptırmadım. Hemsire istege bagli oldugunu söyledi kendi doktorumuz da gerek yok koruyuculugu düşük 1 yaşta yapılsın dedi. Zaten ek bir aşı, evden de çıkmıyoruz
izmirliannee Kuroneko bende yaptirmasam diye bi an dusundum ama kizamik cok artmis ya 3 ay icerisinde olur mu diye yaptirmayi dusundum
Misirekmegii Biz yaptırdık huysuzluk dışında bi yan etkisi olmadı. Şahsen bebeğim çokta sessiz bi bebek değildi ama onunla beraber dahada mizmizlasmisti bide dişte geliyordu ikisi birlesti
aysegultunc izmirliannee merhaba ☺️ ben de bebeğime geçen hafta yaptırdım. herhangi bir yan etkisi olmadı. sadece diş dönemine de denk geldiği için huzursuz biraz
Aselim046 izmirliannee ayın 14 üne gün vermişlerdi aşı için aradılar takibe gelin aşı kalktı dediler yani biz yatırmadık k. Maraş tayaşıyoruz