Sezeryan ve normal doğumun regl ile bir alakası yok bence ben ve ablam sezeryan doğum yaptık ben 3 ay sonra adet oldum ablam 5 ay oldu hala olmadı mesela ama ben bebeğimi 2 ay emzirebildim sütüm azdı ama o hala emziriyor belki adet olmışsundur veya lohusalığından kalmadır vucut anca atabilmiştir şuanda hormonlarınız çok farklı çalışıyor kendizi üşütmemeye çalışın birde ağrılarınızın sebebi bu olabilir