Kaanefe_ Bebegimi dahi kucaklayanıyırum belim çok kötü agırıyor 5 dk ayakta fazla duramıyorum Sizlerinde böylemi çok kötü ağırlarım var ya sizler çaresi için neler yaptınız normal mi
Ececik07 Kaanefe_ ne kadar oldu doğum yapalı? Epidural mi? Benim 7 ay oldu hala inanılmaz sırt ağrısı ile uyanıyorum sabahları özellikle de regl olunca çözüm bulamadım sıcak tutun sürekli
ElifAlmila55 Kaanefe_ 5 ay oldu öncesindende bel ağrısı yaşardım x2 oldu sırtım belim ikiye ayrılcak sanki gece yataktan kalksam ayaklarımın üzerine basamıyorum ağrısından 😔
Kaanefe_ Ececik07 2ay oldu aynen epudural sürekli emdirdgm için sıkı da giymemştm annemdee öyle diyor sıcak tut belini diye😐
Hifanuur 3 ay oldu çocuğun altini değiştirirken bile ölüyorum.. neymiş bu yaa ben bel fıtığı oldum diye geziyorum doğrulamıyorum asla