Sabah 5 de uyaninca oglum geri uyuttum emzirip kizlar sabah uyku tatli guzel geliyor inanin uykulu oldum oglum da kendi kendine oynasin dye dusundum bildigin konuşuyorum dq yok ayakta oluuor uykum acik olurdu hep zaten 8 9 da kahvaltı ediyoruz bisey degil de az uyuyo guzel an da pat uyan tekim bide ah anam bakıyordu evime geldim yatiyordum biraz o yedirip uyutiyordu🤣🤣😚🏵🤲😐😭evimde ben de severek baksam da ogluma zor geliyor ağırlaştı direnc sabah düşüyor sanirim boyle olanlar var mi