25 günlük kızım sürekli kucakta uyumak istiyor yatagına koyduğum an uyanıyor ağlıyor. Bugun sabaha kadar uyutmadı. Bu durumu yaşayan varmı geçici mi. Kimisi dış dünyaya alışıyor gecer c diyor ama bizim durum daha kötüye gitmeye başladı. Önceden hemen uyanmadı yatardı yatagında şimdi hiç yatagına koydurmuyır bile. Yanında yatmak filan da işe yaramıyor. 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum şimdi uyandırmaya korkuyorum 3 saat olursa ki okadar uyumuyor artık. Psikolojim bozuldu artık ha uyandı ha uyanck diye ağlıyorum geceden beri