Buse-4408 8 ay 2 günlük benim minik tosbikim💙 Bu aralar biraz rahatsız. Bağırsak enfeksiyonu geçiriyor 😔 ve antibiyotik kullanıyor 😔
Ek gıdayı bazen kabul ediyor, bazen etmiyor. Durumuna göre yediriyorum ben de zorlamadan. Süt ürünlerini asla tek başına tüketmiyor, öğürüyor. 3 dişi var.
Emekleme yok. Sadece emekleme pozisyonuna geçmeye çalışıyor, bir ayağını kurtaramıyor. Sonra da başlıyor ağlamaya. Yürüteçi de anneannesi alıp, gelmiş. Bir aydır var ama sanırım 3 kere binmedi daha. Zaten öylece duruyor içinde 😅
Gündüz uykuları doğduğundan beri çoook az (20-30 dk kadar). Geceleri de ilk 3 aydan sonra sık uyanmalı geçiyor. Bir süre çok direndim yanıma almamak için. Fakat dayanamıyorum artık ve uyandıktan sonra yanıma alıp sabaha kadar gögsüm de devam ediyor uykuya.