Kızım bugün 4 bucuk aylık 2 gündür burun tikaniklogi var ne yapsam açamadım ateşi de dün akşamdan beri 37 ila 37.4 arasinda. Dün gece neredeyse hiç uyumadım aşırı enerjik uyumak istiyor ama uykuya gecemiyor. Dış cikarma durumu mu hastaneye gitmeli miyim? Dış için ateş bu şekilde uzun sürer mi sınırda değil ama oda isim 22- 23 derece akşamdan beri ince bı battaniye ile ince giysilerle 36 yi goremedik ne yapacağımı şaşırdım korona testi bile düşündüm sizce ne yapmaliyim