CemreKerem35 YigtnAnnesi hayır kaşık mama yapıyorum ama miktarı azaltıp sütü çoğaltarak biberon maması da olabilir 💜
Marjinal_Anne2 YigtnAnnesi ya aslında ben direkt başladım 6ıncı ayımızda genelde 8de öneriyorlar ama bebeğinizin gidişatına göre karar verebilirsiniz aslımda
Elif06 CemreKerem35 normal süt mü yoksa devam sütü mü kullanıyorsunuz acaba? Normal süt 1 yaşından önce önerilmiyor diye biliyorum
CemreKerem35 Elif06 benim oğlum 3 yaşında o yüzden bu sekilde yazdım ama küçük bebeklerde su da devam sütü olabilir
Mirayasyanin_annesi Annevebebek tutuyor muzlusuju kahvaltısıni da denedim ama en çok gece tok tutuyor