Edizbeyinannesi dil bağı var mı diye kontrol etti mi doktorunuz? Bir de pamukçuk varsa meme reddi olabiliyor demişlerdi.
bebeğiniz gazlıysa ya da emzirme pozisyonundan dolayı hava yutuyorsa bu da kendisini memeden itmesine sebep oluyor. Ben gaz çıkarmak için emmeyi bitirmesini beklemiyorum. 10 dakika sonra gazını çıkarıyorum. Yoksa huzursuz olup gerinerek kendini memeden itebiliyor. Gazı çıkınca bir şey olmamış gibi emmeye devam ediyor tabii.
2 hafta önce rota virüs aşısından birkaç gün sonra memeyi reddetti bebeğim. Doktor kontrolünde sordum. Bana emzirme aralığını 4 saatte bire çekmemi, istemezse bir-iki saat daha öteleyebileceğimi söyledi. Acıkırsa yer dedi özetle. 2 gün geçmeden normale döndü bebeğim.
3 Aydan sonra artık bebeklerin hem mide kapasitesi artıyor hem de daha hızlı emiyorlar. Genel durumu iyiyse, kilo alımı sınırlar dahilinde ve gelişiminde problem yoksa dert etmeyin. Bana doktorum 3-5 ay arasında meme reddi olabilir, sabırlı olacaksın pes etmeyeceksin demişti.