Bende kullandım günde 3 defa 2.5 ölçek sabah öğle akşam şeklinde verdim. Birçok gaz damlası denedim ama işe yaramadı bu şurubu kullanmaya başlayınca bebeğim rahat etti ve sakinledi gaz sorunumuz çözüldü. Bitkisel olduğu içinde bebeğim ilaç almıyor diye içim rahatladı çünkü biçok gaz ilacı kimyasal.