37 günlük bebeğim var geceleri 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum ama uyanmıyor ne yaparsam yapayım kendi ancak acıkınca emmeye başlıyor. Bunun için ne yapabilirim. Gece oluyor bu. Misal bu gece 12 de emdi 2 yi geçerken emdi şimdi de 5 i geçerken emdi. Aç kalsın istemiyorum bebeğimiN. Bizim gibi olanlar var mi?