Agustosbocegi ne güzel 😂 guzel gecen bir haftaniz olmuş benim 1 saatim olmadı vallahi hic yok yani ne gecemiz belli ne gündüzümüz uykusu var ikinmaktan uyuyamiyor bizde uyumuyoruz öyle o bize biz ona salliyoruz az önce kucağımda salonun ortasında zipladik çünkü ziplamayinca sakinlesmiyor huniyi taktim artik valla 😂 inşallah duzelir 3. 4. Ayda öyle diyolar ama hiç ümidim yok 😂