melasya dr agrikesici verin kremleri surmeye devam edin diyo cis olayi cok uzadi gibi geliyo bana .cani ck yaniyo belliki ter icinde kaliyo cocuk zaten tikaniklik yapisiklik var diye sunnet olmustu neden hala bu sekilde normalmi
UraSsmom melasya Doktorun söylemiş zaten devam edin canım 🤷🏻♀️ Ama neden olabileceğini söylemedi mi benim oğlum ilk çişte ağladı sadece, o gece de biraz ağrısı oldu o kadar. Çok geçmiş olsun üstte kalsın
Elifkadir melasya tikanikliktan dolayi mi acaba benm oglumdada yapisiklik vardi hemde gömük ama ilk yaptirdiktan sonra gündüz biraz ağladı yaparken sonra geçti 5. Gun cok uzun baska bi dr.a gosterin cocuk dr.una fln fotosunu atin en kötü ihtimal güvenemedik normal gelmedi deyin aciklama yapsinlar ilgilenmek zorundalar sen cocugunu yolda bulmadin yazik günah pesine düşün
melasya bende anlamis degilim ck uzun surdu bu durum persb kontrolu var o zmna kdr bekliycem dr iletisim halindeyim surekli foto atiyorum herhangi kotu dirim yok normal surec diyo ama burda herkes ilk ciaten sonra aglama olmadi diyo ondan kaygilaniyorum
melasya Elifkadir dr la iletisim halindeyim zaten kotu bir durum yok diyo persembe kontrol var pipi ucu kirmizi hala yuksek ihtimal cis yaparken yaniyo hala