mavihuzurkalp 5 günlük bebeğim var göğsümü fazla tutup ememediği için çoğunluk sağıp veriyorum, 2 saatte bir 40 cc veriyorum ve ardından bazen birazcık ağzından çıkarıyor, bu doyduğu mu anlamına mı geliyor?
Agustosbocegi mavihuzurkalp anne sutu icin iki saat fazla bile gunduzleri daha sık ver bence zaten kolay sindiriyo anne sutunu 20-30 bir - bir bucuk saatte ver sarilik olmasin fazlasini atar zaten o . Bu arada memene zorla biberona alistirma kucukken ne yaptin yanina kâr
esra89 mavihuzurkalp biberonla vermeye devam edersen göğsünü almaz o yüzden memeye zorla şırıngayla ver ya da ben sadece anne sütü veriyorum doktor 2 saatte bir emzir dedi ama ben ağladıkça verdim sarılık olmasın diye 1.5 saatte bir emiyordu
Dba mavihuzurkalp her bebeğin beslenmesi farklı canm kimi az kimi fazla içer ama sürekli fazlayı atıyorsa 30 ver arada oluyorsa 40 ver benim kızım da normalden fazla içiyordu herkez fazla diyordu ama napım içiyor yanı önünden alcak değilim
Dba mavihuzurkalp aventin meme uç tavsiye ederim small benden 15 ml lık ben tam 30 gün sağdım biberonla besledim şimdi avemtle emziriyorum çok şükür atak dönemi oldugundan çok aglafı biberonla vermeye çaliştim almadi biberonu çok şükür 4 günde unuttuk kaşıkla veriyom fazla sütü şimdi