Herkese merhabalar bebeğim 2 ay 1 günlük. 2aydır çok güzel emerdi fakat son birkaç gündür gece sabaha karşı memenin sadece ucunu ağzına alıyor biraz zorlarsam boğulacakmış gibi yapıp bırakıyor emmek istiyor ama ucundan emiyor viyaklıyor hemen atıyor memeyi ağzından.Sabahları gene az biraz emiyor.Ne yapmam lazım eskisi gibi emmesi için?Pamukçuğu var ondan mı acaba diyeceğim ama emziği cuk cuk ağzında.Bu pamukçuktan nasıl kurtulurum?Doktor karbonatlı su dedi olmadı,mikostatin verdi oda işe yaramadı.acil tecrübe sahiplerinin önerilerini bekliyorum