Baharilkim ben Asya’lıyım. Genlerinizde orta Asya’lı birisi var demekki. Büyüdükçe geçer. Bizde Cengiz han lekesi derler. Bir de eski Göktürk inancına göre Umay ananın elinin izidir derler. Umay ana koruyor, o şekilde iz bırakmış derler. Türklere, moğollara, japonlara öz bir şey bu leke.