Meftunbiranne Merhaba kızlar göğsümün ucu yaklaşık 1 haftadır çok ciddi şekilde yara.emzirirken çok güçlük çekiyorum ne yaptıysam geçiremedim lansinoh krem hariç var mı öneriniz?
ZeynepNehir Meftunbiranne ilaçlar tek başına etkili olmuyor maalesef, göğüs ucunun hava alması da gerekiyor iyileşmesi için.. ben lansinoh krem ve göğüs kalkanı kullandım, başka bir şey geçiremezdi…
duygukoc Meftunbiranne kesinlikle fita krem herşeye sürülüyor valla ben geçen bikini bölgesinde ağda yanıığına sürdüm yanınca deri soyulup deri atar birkaçgün acırdı direk fitayı sürdüm ne acı ne sızı nede soyulma yaşadım göğüslerimde çok kötü şekilde yara olmuştu hastanedeki elekt pompadan fitayı sürdüm sadece 2 severde yumuşatarak geçti
pikacuu Meftunbiranne Emzirmeden önce 2 3 damlasını memeye ve çevresine sürün. Emzirdikten sonra da aynısını yapın geçecektir hemen 🙏 en iyi krem kendi sütünüz
Zey66 Merhaba canım geçmiş olsun lanolin krem kullanabilirsin benim kızım göğsümü ısırıp yarmıştı ben gögüş ucu kremi ve teramisini karıştırıp sürmüştüm 2 gün o şekilde çabuk iyileşti fakat 2 gün emzirmedim o göğsümü
busegonel Benim lansinoh ve gümüş kapak geçirmedi. Kudret narı geçirdi ama hala sol gögüsüm yara düzenli kullanınca geçiriyor aslında. Kudret narını dene derim
Goktug1308 Meftunbiranne benimde dogumdan iki gün sonra cok yara oldu hatta kanadı sütümü de sagamadım dogal olarak .karbonatlı suyla göğüslerimi sildim bir saat karbonatlı kaldıktan sonra zeytinyagı yada tahin üzerine biriken yagdan sürdüm kurumasın diye de buzdolabı posetlerini göğüs ucumu kapayacak küçüklükte kestim göğsüme koydum iki günde göğüslerim iyileşti bi on gün buzdolabı posetini azıcık sütümü cıkarıp yapıstırdım ama düzenli olarak posetleri her emzirmede degiştirdim bisey kalmadı
AmineninAnnesi_ Meftunbiranne garmastan pomad her emzirme sonrası sür pedini yenile iyi gelir 90 tl bir fiyati var ama değer
Tugce2020 Meftunbiranne garmaston pomat alabilirsin canım işe yarıyor ince bi tabaka halinde sürmen gerekiyor ama göğsünü açık tutmanda lazım hava alması lazım ev müsaitse emzirdikten sonra açık bekle öyle uzan sızlama varsa onada gümüş kapak çok iyi geliyor ikinci gün sızısını alıyor emdikten sonra sütünü göğsüne sürebilirsin o kuruyunca kremi sürüp bekleyebilirsin