Betulyesiltas 1 aylik ası olduk bebegim hic sakinlesmiyor surekli aglayip emmek istiyor basina gelen var mi napicam
Cafede Betulyesiltas biz yatirdik ok sukur ole olmadi normalde aliskin olmasi lzim cnku dogdugunda da hepatit oluor vucut alismis yani
elizinannesi-19 Betulyesiltas huzursuz olmuştur. Yada başka bir sıkıntısı vardır. Calpol verin isterseniz rahatlatır
Meriwa Betulyesiltas 1 aylık aşı hapatit b nin 2 nci dozudur bebeğinizin sorununu aşıdan değilde atak döneminden dolayı sorun yaşıyorsunuzdur naparsankz yapın durmadığı 2-3 gün sizi bekliyor int araştırın atak dönemlerini cnm
Betulyesiltas Cafede evet bnde oyle dusunuyorum ama dogdugundada byle yapmisti 3 gun flan asiyla birlikte gne ayni olduk 😔
Betulyesiltas Nehirbadeninannesi hayir ates olmadi ama sakin skin uyuyan cocuk asi snrasi yıktı gecti bzi 🤦🏻♀️
Betulyesiltas Meriwa atak donemide 4.5 hafta goZukuyor olabilir sanirim ama bunu dogdugundan mi hesapliyoruz 38 haftalik dogdu
Nehirbadeninannesi Betulyesiltas ay kiyamam yaa ates olmasinda en korktugum sey o benim gene ona sukur canim
Nehirbadeninannesi Betulyesiltas umarim bir an once biter canim yarin bizimde 1 aylik asimiz var bakalim bizimki nasil olucak 🤦🤷
Ankakusu35 Betulyesiltas atak dönemindeyiz bizde 1 ay 5 günlüğüz dün bütün gün uyudu bugün hiç uyumadı huysuzdu gündüz bişi yapamadım hep kucakta daha az önce yattı mesela sizinde aşıdan değildir muhtemelen atak dönemindendir
Ankakusu35 Betulyesiltas yaptırdık bizde aşının bir etkisi olmuyo endişe etmeyin sadece zor uykuya dalmıştı aşı günü bir iki gün sonra da atak dönemine girdik