Kuzeyimelif Bebeğim 2 ay 22 günlük 7.500 kilo herkes çok diyor obez olucak diyor çok üzülüyorum korkuyorum sizin bebekleriniz nasıl kiloları ebe dedi obez olsa daha mı mutlu olcan çok üzüldüm 😐
Filizz66 Kuzeyimelif bene biraz fazla ama sadece anne sütü alıyorsa hiçbirşey olmaz mama içip alıyorsa mutlaka bi ayar yapman laZım
CemreKerem35 Kuzeyimelif sadece anne sütü aliyor ise obezlik olmaz fakat sadece mama alıyorsa evet fazla miktarı azaltmalisiniz . Yani 4 kilo doğduğunu var sayıyorum birer kilo alsa yine 7 kilo max. olur .
YYSUSAM Kuzeyimelif benim kizim 4495 dogdu 2 aylik kontrolünde 6800 olmus doktorumuz iyi demisti anne sutune ek 2 ogun mama veriyorum iri bebek olduğu için sutum yetmedi ek gidaya geçip mamayi bırakacağımiz gunleri iple cekiyorum basta hizli kilo alıyorlar aylar geçtikçe dengeleniyor
Filizz66 Kuzeyimelif o zaman biraz daha dikkatli vermeye bakın çok kilolu oluncada iyi değil zayıf oluncada iyi değil . Benimkiside zayıf mama içmiyor bende kendimi paralıyorum gıdım gıdım mama içmesi için☹️ Hangi marka mama kullanıyorsun
Kuzeyimelif CemreKerem35 aptamil kullanıyordum bu sefer bebelac aldım onda şeker oranı çok yüksek olduğu için umarım durulur
portakalll Kuzeyimelif aynı günlüğüz ve aynı kiloda doğmuş bebeklerimiz bizimki anne sütüyle 5700 kuzum
Havvaezgi Kuzeyimelif benim bebeğimde o kilo da doğdu ama 2 ay 25 günlükken 5800 kilosu. Bebek zaten istemediğinde mama yemez nasıl yiyor ki. Kızım asla zorla içmez doydu mu biberonu atar
Kuzeyimelif Filizz66 aptamil kullanıyordum bu sefer bebelac aldım aptamilde şeker oranı yüksek olduğu için. Zayıf olsun sağlıklı olsun hiç takmayın
Husley Filizz66 al benden de o kadar aptamil conformil kullanıyoruz bizde gaz sancılarına da iyi gelsin diye. İçmiyor enjektörle milim milim veriyorum. 3 ay 12 günlük 5 kilo. 3,5 kilo doğmuştu
Filizz66 Kuzeyimelif tek sıkıntı çok zor mama içmesi 1 saat uğraşıyorum içirmek için çok yoruyor beni ama tabi ki sağlıklı olması en önemlisi ama galiba benim ruh sağlığım bozulmaya başladı
Kuzeyimelif Her içimde 90 cc içiyor geceleri uyuyor sabah 7 de kalkıyor içiyor hemen hemen 2 3 saatte bir içiyor
Filizz66 Kuzeyimelif çokta içmiyor aslında demek ki bünyesi kilo alan bebeklerden MaşaAllah ❤️ Biraz süreyi uzatmaya çalışın Yada milimini azaltın
Melisasbasi Kuzeyimelif benimki de 2 bucuk saatte bi 90 cc içiyor 2 ay 3 gunluk kilosuna baktirmadim ama 5 falan büyük ihtimalle sizin Aptamil yapmış olabilir çünkü normal veriyorsunuz bizde bebelac kullaniyoruz
Filizz66 Kuzeyimelif doğum kilosuna göre biraz az geliyor bana hep çık istemişimdir biraz tombul bi bebeğim olsun diye ama nasip olmadı büyük kızımda zayıftı ama onu 2800 doğum yapmıştım bunda hamileliğimde kendimi besiye çektim resmen 2 hafta etken doğmasına rağmen kilosu çok güzeldi ama ben galiba dokduktan sonra bakamıyorum 😔
mhmt123 benim oğlumda 1 ay 20 günlük 5 kilo 400 gr 2.600 gr doğmuştu kontrolde kilosu için bişey söylenmedi zararlımıdır
Ayseksii mhmt123 kuzum çok değil mi ya bugün kontrole gittik 32 günlük 4300 kilosu 3050 doğdu. Ebe zayıf doğmuş 4 kiloya kadar gelmesi bile çok iyi dedi. Sen mama mı kullanıyorsun