Bende 6 gün oldu doğum yapalı 3. Sezaryen diğerlerinde takmadım bunda takmayı düşünüyorum ebebekte ki korseyi cok övüyorlar ondan alicam bugün ne kadar erken o kadar iyi dikiş yerlerim acıyor şuan sal ile sardım rahatladım korseyle daha rahat edeceğimi düşünüyorum