MiracAlpinveUmutunAnnesi Cascas19 2 seçenek işaretleyemiyoruz dimi 😂 çilek karpuz soda kahve Çay meyvesuyu Aaa ben herseyi seviyomuşum 🙈
Minikomomy Her derde deva ayran ama alerjimiz olduğu için bikaç aydır içemiyorum ayran içtik ayrı düştük
CemreKerem35 Cascas19 Yemeğin yanında Kola Keyif yapacaksam kahve Kahvenin yanında soda Mangal ile ayran Gece kalkıp içim yandiysa su 😂😂 Benim her şartta değişiyor valla
Nrgs Cascas19 icetea ( aystiii) her yemeğin yanında, susadığımda, içim yandığında, canım sıkıldığında içerim hatta şuan bile içiyorum 😂