Kızım yedi aylık üç gündür ateşi var dün gece doktora götürdük bogazında kzıarıklık var dedi diğer tetkikler temiz çıktı bundan dolayıdır dedi ama bu sabahta ishalimiz başladı böyle bir süreç geçiren var mı hala ateşimiz yükseliyor altı saatte bir calpol veriyoruz ilaçın etkisiyle iki üç saat ateşi 37.7 civarlarında oluyor ama etki geçince 39 a kadar çıkıyor