23 aylığız 2gündür bu geceyle 3 sırtı vekafası aşırı terliyor emerken normaldedd terliyordu bez koyuyrdum gece terlemezdi 3 gündür normal zamanda da baksam su gibi sırtı kafası aşırı kalın giydirmiyorum ince pijama ve çorap bunları geçen haftada giydrdim. Battaniye örtyrdm ki üsütünü açıyor zaten örtemedim ince polar örttüm onlarda terledi çarşaf örttüm bugün ki beline aldar örtyrm yine terliyor. Birde akşam 9gbi kaka yaptı bez değiştirdm üzerinden en az 1 1,5 saat geçti yatırıcam ye bez üst değiitrdk bez kuru çiş yapmamış ki normalde güzel su içer ve bezi dolu olur hep birkaç gündür az içiyor sanki ondan mı acaba bilemedim belki terle eyle ilgilide ye yazdım. Geçmezse arıyacağom doktorunuzu en ufak birşey de isterseniz gelin diyor insnın aklı kalıyor. Merak ettim böyle birşey yaşıyan var mı 🧐