Bebeğim 34 haftalık doğdu gelişim geriliği vardı kiloda 1500 gr doğdu 28 gün hastanede yattık 1890 gr eve çıkardılar bizi ilk iki ah baya iyiydi iştahı ama şu son ay doğru düzgün ne anne sütü ne mama yemek istemiyo idrar tahlili yaptırdık şükür temiz çıktı doktorumuzda polivit şurup vermiş bu şurubu kullandıktan sonra bebeğinin iştahı açılan anneler var mı??? Lütfen yardım edin