fatosskk bende de vardı belini sar dedi dr iyi geldi baş agrisi yapar dedi cok şükür birkac günde bel ağrım geçti otururken epmzirirken dik bi sekilde oturun,bacaklarim agriyor cok ayakta kalınca tutuluyor oldukça dinlenmeye çalışın sar belini biraz korse kullan hem sıcak tutar hem rahatlatir