Glsever İyi geceler bebeğim kabız değil ama kaka yaparken ıkınıyor ses çıkarıyor her seferinde zorlanıyor. 21 günlük daha normal mi başına böyle bişey gelen var mı? 🥺
Melisasbasi Glsever sadece kaka da mi ıkınıyor benim kizim 2 aylık ve 7/24 ıkınıyor gazdan ne yazıkki kivraniyor bazen sizinde yeni başlıyor olabilir inşallah değildir gaz aşşırı zorr ve yıpratıcı bir durum
CekirdeksizLimon Benimki de 4.5 aylık ve hiç kabız olmadı şükür. Ve hala kakasını yaparken ıkınır, dert etmeyin sıkıntılı bi durum değil. Hatta benim komiğime bile gidiyo😀