Pamukkiz arayış içinde olması çok normal.Bildiği tek refleks emmek.Sadece açlıktan emmez bebekler.Lütfen yenidoğanları araştırın.Sizi koklamak istese emer,dokunmak istese emer.Gazı varsa emer,üşüse terlese emer.Etraftaki ses çok gelse gene emer.Her türlü emer.Sırf keyfi dahi emer.Şuan yenidoğan. İlk 3 ay sizin yaka iğneniz.
Midesi zaten yumurta kadar. Yani yarım veya hadi maksimumu 1 çay bardağı kadar mide kapasitesi var. Anne sütü bebeklerin midesine uygun olduğundan doğal olarak, emer ve hızlı hazmeder.Hemen vücudu o sütün gitmesi gereken vitamini yağı proteini neyi varsa ayrıştırır 15-20 dakika da dağıtır vücuda.Kalanını da çiş kaka yapar.Emdikten 1 saat - 1,5 saat sonra da aranabilir, 10 dakka sonra da aranabilir.Şuan 7/24 dipdibe olabilirsiniz.Bebeğin giydiği patikten badiden haberi yok annesi 😊
Milletin lafı da bırakın.Ben daha “bu çocuk aç” demeyeni görmedim 31 yaşımdayım 4. Doğumu yaptım bana da söylediler.Çok biliyorlar.
Ha bunlardan ayrı,doğum kilosuna göre çok az kilo almıştır.Aylık takibine baktırmışsınızdır.Günlük çişli bezleri azdır.Gittiğiniz doktorlar mama takviyesi demiştir o zaman başka.Ama ezbere iş yapmayın.