Vallaha yine doktorunuza sorun ama ben hem hamileliğimde hemde sonrasında çok yaşıyorum basur konusunu. Hamileyken öldüm öldüm dirldim şimdi 2,5 aylık oğlum var geçenlerde yine çıktı. Ben tek çözümü vicks de buldum. Süryorum yanma hissi sonrası hem kaşıntım gidiyor hemde basur içer giriyor. Denemek isteyen deneyebilir. Bazende teramisin kullanıyorum. Başka türli geçiremedim. Emzirmesem ama mutlaka fitl yazdırırdım doktora