Krm
1. Eskiden 3 ay deniyordu. Şimdi 6 ay olmuş. Ben yine de 3 ayı dikkate alacağım.
2. Bu tazyikli gelme konusunda ben de çok çektim. Hatta yalnız emzirmeye korkardım. Sağmayı bekleyemediği için hep emziriyordum ta ki o yazıyı bulana kadar. İnstagramda
@Anneysen sayfasında çok güzel anlatılmış. Hesabınız varsa okuyun. Yatarak emziriyorum genzine kaçırmıyor.
3. Ben karıştırıyorum. Dolapta bir gün dursa da buzluğa atıyorum. Sonuçta dolapta 3 gün ömrü var.
4. Temizliği genelde ben de kaynar suya koyuyorum. Nadiren de bebekler için olan biberon temizleyicilerle yapıyorum.
🌸🌸🌸