Sarem0 Kızlar bebegim 3 aylik olucak yakında sutum cok az , 3 aylik göğüslerin terbiye oldu denildiginj duydum sizce bu zamandan sonra da süt artmaz mi? Simdiye kadar ne geliyorsa gene aynisimi gelir?
Nisam3553 Sarem0 Yok öyle birşey yani sırf uzulun diye de bu kadar saçma konuşulmaz. Duymayın böyle şeyleri. Nasıl anlıyorsunuz sutunuzun az olduğunu ? Ve çoğalsın diye bol su içiyor musunuz ?
Sarem0 Nisam3553 biraz stres altindaydim o yuzden cogalmadi kilo alimi ve cisli vez sayisindan anladik azaldigini cogalmadigini. Su az icmistim artirmam.lazim o konuda benim eksigim