Elfucrr bugün uygulamanın bebek hakkındaki konusu tam da bu kopyalanmıyor ama özetle şu yazıyor
parmak emme bebek için bir rahatlama davranışıymış 3-4 yaşına kadar normal kabul ediliyormuş ve engellenmemesi gerekiyormuş yoksa ileriki dönemde okul çağında sorunlarla karşılaştığında parmağını emermiş