YagmurKocer Slm canlar:-) Oğlum şuan 3 aylık 18 gunluk. Şimdiye kadar her 2. yada 3. gün kakasını yapar normal bi şekilde. Şu bir haftadır hergün kaka yapıyor ama kakası cıvık oldugu için ishal gibi geliyor bana. Bilenlerden, sizce bu normal bi durummudur? Bu arada mama veriyorum.
Yabrukus YagmurKocer benimki hergün 4 5 defa yapar çok pütürlü de değil benimkide 3 ay 18 günlük bu arada. Eğer biogaia falan kullanıyosanız oda yapar veya sizin yağlı yediklerinizde yapabilir sıkıntı yoktur kuzum