Annecilik123 benim kızım da öyleydi. Doğduğundan beri aşırı sütüm olmamasına rağmen boğazına kaçıyordu her emzirmemde. Sessiz bir ortama geçip emme temposunu takip etmeye başladım. Temposu bozulduğu zaman kaçıyordu, ben de kaçmadan uyarıyordum, göğsümden geri çekiyordum. Nefesini düzene sokunca emzirmeye devam ediyordum. Şu an 2 aylık çok nadir oluyor artık