esmerayes çok zayıf değiliz ama kılomuz sınırda bizim de suan aptamil kullanıyorum ama onu da çok sevdiğini söyleyemem. Hani aptamil şekerli vs diyorlar ama biz pek sevmedik mamayı reddettiği zamanlarda oldu. Bende araştırmaya geçeyim dedim. SMA ve bebelac gold çok önerildi aslında. Arkadaşım da eczacı bi soracağım diğer mamaları da ❤️