duygukoc Ayseksii kesinlikle hipp erken doğum yaptım yoğun bakım doktorumuz hippi önerdi 2575 di bebeğimin kilo 9 günde 500 gram aldı hipple gaz veya kabızlık falanda yapmadı ben aptamile geçtim fiyattan dolayı ama maddiyatınız iyiyse hipp öneririm
Deletedmom76 Bir premature bebegi besleyen anne olarak,Bebelac Gold1 gaz kabizlik bizde yapmadi. Oglumda sevdi.Hipp haric tum mamalari denedik gaz kabizlik yapti bebelac cok iyi geldi.