Selamlar iyi geceler
oğlum 9.5 aylık , dokuz aylık olana kadar hep yanımda anne yanı beşiğinde yatırdım beşiğini seviyor çok alışkın ama bazen sabahları ben uyanmadan uyanıyor ve beşik alçak oldugu için tırmanıyor. Geceleri mama yaparken bile korkuyorum tırmanır düşerse diye, velhasıl kelam dokuz ayı doldurdugunda artık odasına almaya karar verdik eşimde işe çok erken gittiği için onada iyi olur diye.. odasında asla uyumuyor sürekli uyanıyor emziğini atıyor dün gece beş milyon kez uyandı ve eşim al buraya artık napalım dedi çünki ikimizde uyuyamıyoruz..
Bu hep böyle mi gider on on beş gündür odasında başladıgımız gece bizim odada bitiyor alışır mı bilemiyorum yada alıştıran olduysa ne yapmak gerek nasıl bi yol izlediniz ? Teşekkür ederim şimdiden, iyi geceler tekrar 🙃