25iklime Herkese merhaba, İzmir-Kemalpaşa da oturuyorsanız 1-2 yaş gurubu çocuklarımızı bir araya getirsek ne güzel olur. Havalar iyice soğumadan parklarda buluşsak mı?
Yesmocal 25iklime merhabalar Kemalpaşa ya Kasım ayında taşındık, oğlum var 17 aylık, acaba dahil olduğunuz bir oyun grubu var mı merak ettim