Zehrakaya Bebeğim 1 ay 11 günlük oldu sezeryandan sonra bacaklarım kaşınıyordu doktora gittim allerji dedi ilaç verdi kullandım ama yinede geçmedi Vücudum yara bere içinde artık çok tatlı kaşınıyor başına gelen bilen duyan var mı acaba ?
Ttgb255 Zehrakaya ben🤦♀️ ta hamileyken başladı ve doğumdan sonra geçiyor denildi 40ım çıktı daha geçmek bilmiyor 🤷♀️ ılık duş iyi geliyor bana
Nurtenn Zehrakaya benimde bacaklarım ve kollarımda oldu önce kendi kadın doğum doktoruma gittim alerji dedi ilaçları bıraktırdı sonra cildiyeye gittim orda iğne verdi onu yaptırdık bide kaşınan yerlere krem verdi 2-3 gün içinde kayboldu
hanbeyinannesi benimde vardı antibiyotiktendir demisti doktorum kaşıya kaşıya mahvolmustu vucudum sonra kendinden geçti