Kızlar yatak odası yatağından düştü bebeğim el ve ayaklarının üzerine düşmüş gibiydi görmedim vücudun da kızarıklık falan birşey yok hareketleri de normal di kusma göz kayması yoktu 5dk sürmedi biraz ağladı konuştum konuştum sakinleşti şimdi ise emiyor uyumak istiyor ama normaldede uyku saati çoktan kafasına darbe almış gibi değildi sizce uyutsam birşey olur mu ki 😟😔