kızlar iyi akşamlar boyle bisey yasayan var mı ya sanırım yarin doktora gidecem dayanamıyorum sag kolum omuzdan uyusup parmaklarima kadar gidiyor gecen gunde ayagim uyustu parmak aram morardı sanki dayak yemiş gibi oldum bu gece de sag tarafima uyuyamıyorum ağrıyor uyuşuyor normal uzerine oturdugunda olusan uyusma değil agrili anormal bir agri başına boyle bisey gelen var mı üzüntüden yada psikolojik olabilir mi