3 yaşında bir kızım,2 aylık bir oğlum var.Kızımın huyu çok değişti sürekli bağırıyor,her şeye ağlıyor,hayır diyor istediği bir şey olmayınca çığlık çığlığa sanırsınız kıyamet koptu.Çok ama çook huysuz..Kardeşini sevmek istiyor ama severken de bilmeden zarar verecek diye korkuyorum.Parmaklarını çekiştiriyor, parmağını gözüne sokuyor,vuruyor.Artık sabrım kalmadı laftan sözden anlamıyor.Babasına aşık bir kız resmen eşim oğlumu sevmeye kalksın evde yaygara kopuyor.Çığlıklar,ağlamalar..Hep ben hep ben diyor.Karşımıza alıp güzel güzel konuşuyoruz şımarıyor daha aksi davranışlar sergiliyor.Onunla da ilgileniyoruz asla ilgisini azaltmadık.Hala etkinlikler,aktiviteler yapıyoruz,oyunlar oynuyoruz,gezdiriyoruz ama yok kıskançlığın zirvesine ulaştı sanırım.Görümcem psikolog o geçici bir dönem sabır edin vs.dese de benim takatim kalmadı.. Ne yapacağız,nasıl olacak?Bilmiyorum.🤷🏻♀️🥺