Selam kızlar 6-7 yıl önce gözümün üzeründe böyle bir şişlik çıktı biraz daha küçükdü yıllar geçtikçe biraz büyümeye başladı elimle değdiğimde ağrı yok hiç bir gün ağrı hissetmedim nedir neden oldu anlamadım kıl döngüsü müdür 🤷♀️ hep dr gitmek istiyorum korkuyorum da böyle normal baktığımda belli olmuyor kaşlarımı kaldırınca ozaman sivilce gibi birşey gözüküyor başına gelen varmı.
