Belinay19 Dün ateşli seyretince doktora gittik hala aynı devam ediyor, 37 -38 arası gidip geliyor antibiyotik verdi geniz akıntısı evde bitkisel yapabilicegim biseyler varmı biran önce geçmesi için tecrübeli anneler haftaya pazar yaşına giriyor
Sunasenel Belinay19 Ihlamur kaynatıp verebilirsiniz kızım 8 aylık ben her gün kahvaltısında veriyorum Birde her gün mümkünse ılık duş aldırın duş aldırmak iyileşmenin seyrini hızlandırır birde antibiyotik kullanıyormuşsunuz onunda etkisiyle terleyip vücuttan daha kolay atar hastalığı inşallah bir an önce iyileşir bebeğiniz 🙏
nurhayatervaras Belinay19 bizde aynı durumdaydik. Antibiyotik vermedi. Şurup ve burun spreyi verdi. Bol bol emzir dedi. Evde devamlı ıhlamur , meyve , pekmez, bal yediriyorum. Bogazimizda enfeksiyon vardı. Oğlum 15 aylık bu arada. Geçmiş olsun
Belinay19 nurhayatervaras bal henüz vermiyorum, ihlamurda içmiyor daha doğrusu öyle bişey içmiyor meyve suyu vs herşey su haric bişey iciremiyorum, kaç günde geçti sizin teşekkür ederim sizede geçmiş olsun