yavuzselmmmm88 4 ay 20 günlük bebegim var erkek çiş sayımız en fazla 5 oluyo peki bu bezler dolu dolu olmak zorunda mi doydugunu anlamam için bir yardımcı olun bana
Gizemaslan123 yavuzselmmmm88 yo ne alaka canım sürekli dolu olmazki bazen dp dolu olur bazen 2 defa çiş yapmış olur mesela gece uyurken dolu dolu olur altını almadığımız zaman korkacak bisey yok 😍
yavuzselmmmm88 bitterdelisi24 ay ac kalıyor diye korkuyorum 1 kere çiş yapiyo bazen dolmuyor bezi bende endiselim ilk bebek tecrübesiz
bitterdelisi24 yavuzselmmmm88 benımde ılk🥰 bazen bezi dolu oluyo bazen 4 saat sonra bakıyorum hala yapmamıs:( ter olarak da atablıyolar